25 juli

26 juli 2014 - Holten, Nederland

Vanmorgen al om 6 uur eruit, 00.00 nederlandse tijd, het wordt een lange dag!
Na het ontbijt gaan we richting KLIA, Kuala Lumpur International Airport. Bij het inchecken blijkt dat de vlucht van Dubai naar Amsterdam vol zit en dat de gereserveerde plekken van Theo en mijzelf aan anderen zijn gegeven, ws ook doordat we niet online in konden checken.....echt balen, want voelt niet goed om zover van de kids af te zitten (zij in rij 30 en wij in 9 en 45).

Op het vliegveld volgt het afscheid van pap, Malani en J-girl; want het zal wel enige tijd duren voor we hen weer zullen zien. Het is een mooie vakantie geweest, waarin we elkaar als familie een stuk beter heb leren kennen!

De vlucht terug gaat prima, ik denk wel aan de reis van MH17, maar ben niet bang. Heb er wat meer moeite mee als we van Dubai naar Amsterdam vliegen, ik zit dan ver van alle kinderen af, die wel allemaal bij elkaar zitten, ik kan ze ook niet zien, en er niet makkelijk heenlopen, want zit midden in de rij en de vrouw naast me slaapt bijna de hele trip. De stewardessen kunnen ookgeen ruiling regelen.
Maar gelukkig kun je wel seat to seat bellen, dus na opstijgen heb ik al snel contact met ze en merk dat het prima gaat, dus toch maar relaxen dan.

Om 19.30 landen we op Schiphol en als we in de aankomsthal komen staan Dorkas en ook Anja, David , Wout en Bente ons op te wachten; zij zijn net voor ons aangekomen vanuit Spanje! Erg leuk om weer wat familie te zien.....

Daarna snel naar huis, want ondertussen zijn we al zo'n 21 uur wakker, heb ook niet geslapen in het vliegtuig, blijft lastig.

En dan wordt je om 3 uur weer wakker.....9 uur in Maleisie :-).....mooi tijd om het laatste deel van ons reisblog te maken!

1. Frouktje:
    26 juli 2014
    Leuke foto's Tiny!
    Jullie hebben heel veel gezien...nu nog vrij om weer bij te komen van de vakantie?!

groejes Frouktje
  2. Tiny:
    26 juli 2014
    Ja, ben vandaag en morgen nog vrij, maandag weer aan de slag! Maar daar heb ik ook weer zin in....benieuwd hoe het met iedereen is :-)