Seremban

7 juli 2014 - Seremban, Maleisië

Op zondag 6 juli om15.30 aangekomen in Kuala Lumpur. Daar stond de familie al op ons te wachten, J- girl ook, fijn om pap en Malani eindelijk weer eens te zien. Vervolgens in 2 auto s naar Seremban, Theo mocht ook wel rijden maar dat heeft hij maar afgeslagen.... Na zo 'n lange reis en weinig slaap heeft hij dat overgelaten aan de moeder van Malani :-).
Na een korte trip kwamen we bij het huis in Seremban, mooi huis alleen geen water.... Er is een of ander onderdeel gestolen waardoor de hele buurt geen water heeft. Dus toen maar met de kies naar het zwembad bij de Internationale school, even lekker afspoelen.
Temperatuur is goed, 30 graden, maar door blowers en airco in huis hebben we hier geen last van ....alleen lawaai :-).
Daarna lekker eten en het bed in, hier is het dan 22.30 in Nederland 16.30
Teddie en Puck hebben zich prima vermaakt en Puck vindt het helemaal leuk dat er ook nog 2 honden zijn. Het eten moet nog wat wennen, veel rijst, maar ze hebben ook brood, dus dat komt ook wel goed.

1. Esther:
    8 juli 2014
    Leuk verslag Tiny. Lijkt me prachtig daar. benieuwd naar de foto s. fijne tijd met zn allen. Geniet allen