20 juli

20 juli 2014 - Batu Feringgi, Maleisië

Vanmorgen op tijd ontbeten en uit gecheckt want we willen nog naar Penang Hill, hier ga je met een cable train naar boven om een Hindu tempel en een moskee te zien en het mooie uitzicht op Georgetown. Van dit laatste komt weinig terecht want het is mistig. Ook is de moskee dicht. Gelukkig kunnen we wel in de Hindu tempel. Met vele Koreanen en Chinese ouderen, die voor het gemak allemaal in het zelfde trainingspak lopen. Volgens m'n pa hebben ze ook nog een armbandje om met een chip, zodat ze overal getraceerd kunnen worden :-).
Rond 17 uur zijn we weer terug in Seremban, waar Malani's tante en nicht langs komen met spaghetti die ze speciaal voor ons hebben gemaakt; niet zo pittig dus :-). Erg lief!
Ook hebben ze allerlei kleinere gerechtjes mee gebracht, door de Ramadan zijn er op straat en op parkeerplaatsen veel kraampjes die dit verkopen. Ook hiervan mogen we proeven, en in Theo vinden ze een heeeeeel gewillig "slachtoffer". Wel een aanrader dus om gedurende de Ramadan naar Maleisië te gaan; rustig in de hotels en veel eettentjes!